wtorek, 14 października 2014

Rozdział 5

*W tamtym rozdziale*

Nie wiem czemu ale nie mogę się doczekać kiedy przyjdą te przyjaciółki Natalii.

*Dzwonek do drzwi* to pewnie one.

-To ja otworze-szybko wstałem i pobiegłem do d
rzwi. Otworzyłem i...





*Oczami Rockyego*

Otworzyłem i w zamian dostałem ogrooooomnyyyyy pisk z czego się trochę ucieszyłem, zanim się obejrzałem 

Natalia pojawiła się obok mnie. 


-Oooo w końcu jesteście - ucieszyła się Natalia.


-Natalia jak Ty tu trafiłaś ?!!! - spytała jedna z dziewczyn (jeszcze nie znam ich imion) która mi się spodobała.


-Potem wam wszystko opowiem, ale dobra Rocky to jest Marta i Martyna, Marta, Martyna to jest Rocky-


przedstawiła nas Natalia.


-Przecież my go znamy!!!-powiedziała Marta. 


-No ale on nie zna was-uśmiechnęła się Natalia.


-Dobra chodźcie-zaprosiłem je do środka.





*Oczami Marty*

Nie mogę uwierzyć że to ROCKY LYNCH!!!!!!!!!!! Tak to on i nie mogę uwierzyć że najprawdopodobniej zaraz

poznam resztę R5 !!!! 


Rocky z Natalią zaprowadzili nas do salonu, gdzie ujrzałyśmy całe R5.


-A więc Marta, Martyna to jest Riker, Ross, Rydel, i Ratliff. Rockyego już znacie. Riker, Ross, Rydel, Ratliff to 


Marta i Martyna moje przyjaciółki z Polski-przedstawiła nas Natalia



-O boże Natalia jak Ty ich poznałaś ?!!!! -wydarłam się  .

-Powiem wam tylko tyle: Ross, galeria, kawa, moja uplamiona sukienka, wpadanie na siebie.. mówi wam to coś? - chyba wiem o co chodzi .
-No chyba wiem o co Ci chodzi-Martyna się w końcu odezwała.
-Dobra nie będziemy tak stać w korytarzu chodźmy do salonu-zaproponował Ross.
-Ok.-powiedzieliśmy wszyscy chórem.

*Oczami Martyny*

Zawsze jak Natalia albo Marta mi pokazywali R5 chciało mi się czasami wymiotować ale gdy zobaczyłam ich na żywo zatkało mnie. Riker był z nich wszystkich najprzystojniejszy i od razu wpadł mi w oko. Ale jeszcze ciekawe jak u niego z charakterem...
Lubię gdy chłopak jest romantyczny, spokojny ale gdy trzeba być twardym jest twardy i umie mnie obronić, odpowiedzialny, z dobrym poczuciem humoru. Wydaje mi się że Riker jest dokładnie taki. 
-No to może jak my już zaczęliśmy grać w tą butelkę to może dokończymy?-spytał Ratliff.
-Dobra tylko pójdę po szklanki dla dziewczyn-powiedziała Rydel.
-To może opowiecie coś o sobie?-spytał Rocky
-A więc tak ja mam 15 lat, jestem przyjaciółką Natalii, pochodzę z Polski a dokładnie z Warszawy, uwielbiam książkę ,,Niezgodna", nigdy nie miałam chłopaka.-opowiedziałam o sobie.
-Ja wszystko tak jak Martyna ale nie mam takiego świra na punkcie ,,Niezgodnej" , ale lubię tą książkę, kocham Pamiętniki Wampirów i oczywiście R5 :D, miałam chłopaka w przedszkolu :)-powiedziała o sobie Marta.
-Dobra jestem-przyszła Rydel. 


KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rozdział dedykuje Niepoprawna Romantyczka  i Marcie Kudlińskiej <3 Kocham Was <3 
Proszę komentujcie <3 
Tak jak większość R5family wie już o tym że jest nowa piosenka pt. Let's Not Be Alone <3 Zakocham się w niej <3 
~Natalia :*
Buźka :** 



3 komentarze:

  1. Aaaaaa! Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję za dedykacje ;****
    Świetny rozdział!
    Również kocham "Let's Not Be Alone" ;)
    Też cię kocham ;*
    Czekam ze zniecierpliwieniem na next
    ~~Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń